--
--.--



2013
12.21

18 Dec, 2013

Category: 英語文
英語でツイートしたものを、時折まとめてみます。


There's really, really, really, only one thing that matters. Nothing else does. Have you forgotten it?
(大切なことは、ほんとうに、たった一つきりだよ。忘れちゃったの?)

How I wish had this light be kindled.
(この火がすでに燃えていたらと、どんなに願うことか…)

Good mornig! It's the first day of the rest of your lives.
(おはよう! 今日が残りの転生の最初の一日だね)
(最後の複数形が味噌。元々はlife。あなたにまだ転生があればの話(笑))

Meditation to the Self is the mightiest weapon given to people. Why not use it to break free from all the chains and bondages of this world.
(自身への瞑想は、与えられた最強の武器さ。この世の鎖や束縛を、瞑想で断ち切らない手はないよ)

True weapon is to cut off the ax before it throws any havoc upon anything. It always takes the form of fighting without fighting.
(本物の武器とは、災厄の斧が振り下ろされる前に止めてしまうものなんだ。それは常に、戦わずして戦うスタイルだ。)



精神世界ランキング 参加しています


Comment:0  Trackback:0
back-to-top
